Dnes má svátek: Lumír Zítra: --- Pozítří: Bedřich

Podzim v MŠ

Podzim nám přináší řadu nevšedních zážitků v podobě barev, vůní a chuti. Pro vytvoření vztahu dětí k podzimnímu období jsme i my v naší MŠ zařadily téma, motivované touto problematikou tak, aby se děti blíže seznamovaly s přírodou kolem nás pomocí všech smyslů,

S dětmi jsme pozorovali dozrávající ovoce a zeleninu na zahrádkách. Skutečné plody jsme porovnávali s obrázky. Plody jsme využili při výtvarné a pracovní činnosti. Pracovali jsme          s plastelínou, modelovali tvary zeleniny. Sestavovali jsme mrkev a petržel z lega, z proužků papírů. Vylepovali mozaiku – obrázek králíčka s mrkvičkou, Děti vypracovaly několik pracovních listů zaměřených na ovoce a zeleninu. Také jsme si opakovaně zahráli na kuchtíky a vyzkoušeli si připravit mrkvové těsto a upéct mrkvovou buchtu, která se nám náramně povedla. K tomu jsme odšťavnili mrkev s jablíčky a užívali si Mrkvičkovou párty.

Lenka Šlosarová

http://zs.mankovice.cz/fotogalerie/category/62-podzim-v-ms

 

 

Vytisknout E-mail

investicedovzdelani

Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0013
Rozpočet projektu: 20 176 818,64,-Kč
Datum realizace: 27. 11. 2014 – 31. 7. 2015

Obsah projektu:
Prostřednictvím projektu podpoříme profesní rozvoj učitelů 31 partnerských škol v oblasti využívání dotykových zařízení ve výuce žáků, rozšíříme a zvýšíme kvalitu nabídky kurzů DVPP pro pedagogické pracovníky ZŠ. Vybavíme partnerské školy mobilními dotykovými zařízeními.

Cíle projektu:

  1. Vzděláme 430 pedagogů v kurzech DVPP se zaměřením na ICT, v nichž jsou propojeny moderní formy prakticky orientované výuky se vzděláváním pomocí moderní dotykové techniky, které povedou k jejich profesnímu rozvoji v oblasti ICT vzdělávání a sekundárně zvýší zájem žáků o výuku.
  2. Rozvineme schopnosti pedagogů integrovat ICT technologie do výuky všeobecně vzdělávacích předmětů.
  3. Umožníme pedagogům využít potenciál moderních technologií k názornému vyučování i aktivizaci žáků vedoucí k dosahování efektivnějších vzdělávacích výsledků.
  4. Vytvoříme a pilotně ověříme nový model vzdělávání a metodického vedení pedagogů, doplněný on-line platformou.
  5. Z 31 partnerských škol podpoříme 14 škol majících méně než 200 žáků, tj 45% malých škol.

Cílová skupina: Pedagogičtí a vedoucí pracovníci zapojených škol

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.