Dnes má svátek: Luděk Zítra: Otakar Pozítří: Augustýn

Netradiční výuka nejen tělesné výchovy

Minulý týden byl ve znamení velké absence žáků z důvodu nemoci. V každé třídě chyběli minimálně dva žáci, což je, při celkovém počtu 12 žáků ve škole, docela znát. Ve středu už chybělo dokonce šest dětí. Proto jsme se rozhodli trochu „pozměnit“ a zpříjemnit výuku některých předmětů. V matematice jsme děti zapojili do soutěží na počítačích, v českém jazyce opakovali vyjmenovaná slova s kartičkami na koberci a v prvouce si zahráli ve třídě vědomostní kvíz, ve kterém bylo vše, co jsme se za celé pololetí naučili. No a v tělesné výchově jsme se s dětmi vydali na procházku vesnicí směrem k řece Odře. Prošli jsme uličkou za kulturním domem směrem ke kolejím, potom chvilku trávou se zbytky sněhu až ke splavu. Zde jsme si s dětmi zkusili do vody hodit „žabku“ plochými kameny. Pokračovali jsme dál směrem k alejím a došli na místo, kde loni vysadili senioři lípu k příležitosti stoletého výročí naší republiky. Do školy jsme se vrátili osvěženi čerstvým vzduchem s červenými líčky a studenými nosy.

Daniel MatyášIMG 20190116 092616IMG 20190116 092544 postcard

Vytisknout E-mail

investicedovzdelani

Kooperativní model rozvoje ICT dovedností učitelů

Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0013
Rozpočet projektu: 20 176 818,64,-Kč
Datum realizace: 27. 11. 2014 – 31. 7. 2015

Obsah projektu:
Prostřednictvím projektu podpoříme profesní rozvoj učitelů 31 partnerských škol v oblasti využívání dotykových zařízení ve výuce žáků, rozšíříme a zvýšíme kvalitu nabídky kurzů DVPP pro pedagogické pracovníky ZŠ. Vybavíme partnerské školy mobilními dotykovými zařízeními.

Cíle projektu:

  1. Vzděláme 430 pedagogů v kurzech DVPP se zaměřením na ICT, v nichž jsou propojeny moderní formy prakticky orientované výuky se vzděláváním pomocí moderní dotykové techniky, které povedou k jejich profesnímu rozvoji v oblasti ICT vzdělávání a sekundárně zvýší zájem žáků o výuku.
  2. Rozvineme schopnosti pedagogů integrovat ICT technologie do výuky všeobecně vzdělávacích předmětů.
  3. Umožníme pedagogům využít potenciál moderních technologií k názornému vyučování i aktivizaci žáků vedoucí k dosahování efektivnějších vzdělávacích výsledků.
  4. Vytvoříme a pilotně ověříme nový model vzdělávání a metodického vedení pedagogů, doplněný on-line platformou.
  5. Z 31 partnerských škol podpoříme 14 škol majících méně než 200 žáků, tj 45% malých škol.

Cílová skupina: Pedagogičtí a vedoucí pracovníci zapojených škol

Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.